tu jesteś: Strona Główna \ Regulamin
Wydawnistwo AUSTERIA
Wydawnictwo AUSTERIA
English version

Regulamin

Na stronach pomocy opisaliśmy działanie naszego sklepu - znajdziesz tu informacje, które pozwolą Ci poczuć się pewnie i swobodnie się po nim poruszać.
 

Jak poruszać się po sklepie?

Na stronie głównej prezentowane są nowości w Naszym sklepie. Pełna lista produktów jest dostępna po kliknieciu w odpowiednią kategorię w menu bocznym. Po wybraniu jednej z tych kategorii znajdziesz się na stronie, na której prezentujemy towary przypisane do tego działu. Aby zobaczyć pełny opis produktu kliknij "więcej"
Kolejnym sposobem odnalezienia konkretnego towaru jest użycie wyszukiwarki znajdującej się na stronie głównej. Wpisz wyszukiwane słowo - może to być zarówno część tytułu jak i autor
Jeśli użyjesz przycisku "Szukaj", system wyświetli tytuły odpowiadające podanym kryteriom.
 

Jak kupować?

Jeśli znajdziesz interesujący Cię produkt, możesz włożyć go do koszyka. Towar dodajesz do koszyka, klikając na przycisk "kupuję". Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się wybranemu produktowi, kliknij na jego nazwie lub zdjęciu, a wejdziesz na stronę z informacjami na jego temat, łącznie z wielkością, czy rodzajem okładki (w przypadku braku jakichkolwiek informacji, proszę dzwonić na numer +48 12 430 68 89, lub pisać maila na adres austeria@austeria.pl). Skrócona informacja o zawartości Twojego koszyka - o liczbie towarów w koszyku i o tym, co ostatnio do niego dodałeś - jest wyświetlana cały czas w panelu "Twój koszyk". Z każdego miejsca sklepu możesz też wejść do koszyka, klikając na link "pokaż koszyk" w tymże panelu i kontrolować całą jego zawartość.
 

Jak sfinalizować zakupy?

Jeśli chcesz zamówić wybrane przez siebie towary, skorzystaj z linku "Dalej" umieszczonego w panelu koszyka. Przejdziesz wtedy na strony, gdzie poprosimy Cię o zalogowanie się. Zalogowanie wymaga zalożenia konta - w tym celu wypełniasz krótki formularz, gdzie podany zostaje adres zamawiającego i hasło. Po zalogowaniu system zapyta Cię o sposób zapłaty, sposób dostawy oraz jeszcze raz potwierdzi całe zamówienie, dając możliwość jego zmiany. Wybór sposobu dostawy (pocztą lub przez kuriera), sposób płatności, oraz dane kontaktowe: email i telefon (podanie numeru telefonu nie jest obowiązkowe, ale zachęcamy do podania go aby przyspieszyć kontakt).
Po przejściu tych formalności i wysłaniu do nas zamówienia otrzymasz w ciągu kilku minut e-mail weryfikujący wysłane zgłoszenie.

 

Koszyk

Wybrane artykuły kupisz u nas łatwo i szybko. Kliknij na zdjęcie lub nazwę interesującego Cię produktu, zaznaczając jego atrybuty, a potem na przycisk "kupuję". Produkt trafi do Twojego koszyka z zakupami. Zawartość koszyka aktualizowana jest za każdym razem, kiedy wrzucisz do niego kolejny artykuł. Włożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ostateczną decyzją o jego kupnie i nie pociąga żadnych konsekwencji finansowych.
Skrócona informacja o zawartości Twojego koszyka - o liczbie sztuk poszczególnych towarów w koszyku, wraz z cenami i podsumowaniem - jest wyświetlana cały czas w panelu "Twój koszyk" po lewej stronie ekranu. Z każdego miejsca sklepu możesz też wejść do koszyka i skontrolować całą jego zawartość. Wystarczy kliknąć na link "pokaż zawartość koszyka", aby na ekranie pojawiły się tytuły wybranych przez Ciebie produktów, liczba egzemplarzy, oraz cena Twoich zakupów (bez kosztów przesyłki!). Ilość zamawianych sztuk możesz zmienić, wpisując odpowiednią liczbę w kolumnie "ilość". Aby system zaktualizował dane o Twoich zakupach, potwierdź zmianę przyciskiem "przelicz". Aby usunąć produkt z koszyka, zaznacz go i kliknij przycisk "usuń".  Jeśli po sprawdzeniu zawartości koszyka zamierzasz kontynuować zakupy, kliknij "powrót". Wrócisz na stronę, którą oglądałeś przed kontrolą koszyka. Jeśli chcesz zakończyć zakupy, kliknij link "dalej".
 

Zamówienie

W celu zamówienie musisz przejść przez 5 kroków zamawiania:
  • krok 1. Wybierz towar i dodaj do koszyka (sprawdź zawartość swojego koszyka (znajdują się w nim wszystkie towary, które do niego włożyłeś, podczas wizyty w naszym sklepie) i rozważ, czy decydujesz się na ich zakup)
  • krok 2. Podaj swoje dane adresowe lub zaloguj się
  • krok 3. Wybierz formę zapłaty i wysyłki
  • krok 4. Potwierdź swoje dane (to ostatni moment, kiedy możesz wprowadzać zmiany w składanym zamówieniu. Po kliknieciu przycisku "zamów" na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany mail z potwierdzeniem)
  • krok 5. Zamówienie złożone
Jeśli po otrzymaniu maila dojdziesz do wniosku, że chciałbyś jeszcze coś zmienić w swoim zamówieniu, po prostu nie potwierdzaj tego zlecenia i wyślij nowe zamówienie. Zamówienia, które nie zostały potwierdzone w ciągu 48 godzin są automatycznie usuwane z naszego rejestru. Jeśli zechcesz coś zmienić w zamówieniu, które zostało już przez Ciebie potwierdzone, będziesz musiał skontaktować się z nami telefonicznie +48 12 430 68 89
 

Anulowanie i zwrot zamówienia

Jeśli będziesz chciał wycofać złożone zamówienie, możesz to zrobić tylko telefonicznie
tel./fax: tel./fax: +48 12 430 68 89, lub mailowo austeria@austeria.pl 
Pamiętaj! Nie możemy anulować zamówienia, które już zostało do Ciebie wysłane.

Jeśli będziesz chciał zwrócić zakupione towary, możesz to zrobić tylko w terminie 14 dni od dostarczenia zamówionych produktów przez firmę dostarczającą wysyłając pismo odstąpienia od umowy sprzedaży na adres: Księgarnia Austeria, ul. Józefa 38, 31-056 Kraków. Następnie w terminie 14 dni od daty na piśmie odstąpienia od umowy sprzedaży musisz wysłać zwracane produkty wraz  z adnotacją "zwrot zamówienia" na adres: Księgarnia Austeria, ul. Józefa 38, 31-056 Kraków. Informujemy, że zwrotowi nie podlegają dodatkowe koszty przesyłki tzn. takie które wykraczają ponad najtańszy sposób dostawy. Informujemy, że zwrot pieniędzy zostanie pomniejszony o koszty związane z pomniejszeniem wartości zamówionych produktów - jaka to będzie dokładna kwota możemy określić dopiero po otrzymaniu produktów i oceny zużycia co ma wpływ na pomniejszenie wartości.
Zwracana kwota zostanie przelana na konto zwracającego podane w piśmie odstąpienia od umowy.
W przypadku zwrotów prosimy o wcześniejszą informację telefonicznie tel./fax: tel./fax: +48 12 430 68 89, lub mailowo austeria@austeria.pl
 
 

Zapłata

Kwota do zapłaty to cena podana przy danej pozycji, powiększona o koszty wysyłki. Preferowany sposób zapłaty to płatność w systemie Dotpay.pl przelewem, bądź kartą; istnieje także możliwość zapłaty przy odbiorze paczki (wysyłka za pobraniem), lub przelewem (dostają państwo tylko dane do przelewu).

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.




Jeżeli wybrali Państwo wysyłkę za pobraniem, łączną wartość przesyłki należy zapłacić listonoszowi/kurierowi.
Przy wyborze wpłaty na konto, prosimy o przelanie danej kwoty na:

KLEZMERHOJS Sp z o.o.

31-053 Kraków ul. Szeroka 6

NIP 677 21 18 012 , REGON 357047580

Bank Polska Kasa Opieki SA

32 1240 4650 1111 0010 4369 6018

KRS 0000147403 , www.austeria.pl


W przypadku wybrania przedpłaty na konto bardzo prosimy o poczekanie, na otrzymanie maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji  - w celu upewnienia się, czy zamawiana rzecz na pewno jest dostępna i może zostać niezwłocznie wysłana. Zapobiegnie to ewentualnym nieporozumieniom i zaoszczędzi konieczności zwrotów kosztów.

O ile to możliwe, prosimy także o przesłanie skanu/fotografii potwierdzenia wpłaty, zrzutu ekranu potwierdzającego wpłatę lub faxu – znacznie przyspieszy to wysyłkę (nie musimy czekać na zaksięgowanie).

W tytule wpłaty należy podać: numer zamówienia oraz imię i nazwisko

Podane na stronie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
 

Faktury

Wystawiamy fakturę na Państwa prośbę. Aby była ona w pełni prawidłowa prosimy o podanie numeru NIP w formularzu zamówienia.

Czas realizacji

Na czas, po jakim paczka trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie oraz czas, który jest potrzebny poczcie lub kurierowi na dostarczenie przesyłki.
Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia podajemy, licząc tylko dni robocze.
Większość towarów w naszym sklepie wysyłamy w ciągu 24 godzin, dlatego prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem. Ponieważ, jeśli wszystkie produkty znajdują się w magazynie, paczka zostanie wysłana niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany. Jeśli zamówią Państwo większą liczbę egzemplarzy tej samej pozycji, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli sprowadzić ją od dostawcy, wtedy czas kompletowania paczki się wydłuży.
Czas dostawy zależy od szybkości działania Poczty Polskiej, prawdopodobnie potrwa ona 2 dni robocze.
Zamówienia wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty. Zamówienia za pobraniem są od razu przekazywane do wysyłki. Paczki wysyłane są w dni robocze.
Zamówiony towar wyślemy pod adresem, który podadzą Państwo w formularzu.

 

Sposoby i koszty dostawy

Zamówiony towar wyślemy pod adresem, który podałeś w formularzu podczas zamawiania. W poniższej tabeli zebraliśmy
informacje o sposobach i kosztach dostawy naszych produktów na terenie kraju.

1. Wysyłka Krajowa

W wypadku zamówienia płatnego przelewem, bądź za pomocą dotpay, o wartości powyżej 40 zł koszty wysyłki pokrywa Wydawnictwo.

    W pozostałych przypadkach opłaty wynoszą:
  • 11 zł - paczka - Poczta Polska

W wypadku zamówienia płatnego za pobraniem o wartości powyżej 50 zł koszty wysyłki pokrywa Wydawnictwo.

    W pozostałych przypadkach opłaty wynoszą:
  • 16,60 zł paczka - kurier Pocztex
2. Wysyłka zagraniczna

W przypadku wysyłki zagranicznej, koszt takiej wysyłki ponosisz samemu. Taki koszt jest kalkulowany indywidualnie zgodnie z cennikiem poczty Polskiej, na podstawie wagi zamówienia, oraz kraju adresata. 
Zamówienia do 2kg są wysyłane usługą GLOBAL Expres, zaś zamówienia powyżej 2kg wysyłane są jako paczka pocztowa.

 

Reklamacje

Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymaną z nim fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wycofania towaru z produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszt opłaty pocztowej zostanie Państwu zwrócony natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
Reklamowany towar prosimy odesłać na adres:

Publishing House Austeria
Klezmerhojs Sp. Z o.o.
Ul. Szeroka 6
31-053 Kraków

 

Księgarnie Austerii: Kraków, ul. Józefa 38 », Budapeszt, Nagy Diofa 30-32»
Kraków, ul. Szeroka 6, tel. 012 411 12 45, austeria@austeria.pl